Zajišťujeme konference, semináře, společenské akce, svatební hostiny, abiturientská setkání, průvodcovské služby a další služby dle přání zákazníka.
Pro konání soukromých a firemních akcí je k dispozici restaurace (120 míst) se salonkem. Salonek má kapacitu 30 míst a je vybaven velkoplošnou TV s možností propojení s notebookem. V prvním patře hotelu se nachází konferenční sál s kapacitou 100 míst, který je vybaven promítacím plátnem s dataprojektorem. Ve všech prostorách hotelu je možnost připojení k internetu.

Maximální počet osob dle stolového uspořádání
Rest. usp. | Tabule I | Tabule U | Divadlo | Škola | |
---|---|---|---|---|---|
Konferenční sál | 80 | 40 | 60 | 100 | 40 |
Salonek | – | 22 | 28 | 30 | 24 |
Ceník služeb a pronájmů
-
Konferenční sál
- 1420 x 890 x 270 cm (126,5 m2)
-
Kč
1.000/ hod.
kapacita 80
-
Salonek
- 890 x 480 x 285 cm (39 m2)
-
Kč
700/ hod.
kapacita 30
Technické vybavení
-
Plátno
- 200×200 cm
-
Kč
200
akce
-
Dataprojektor
- –
-
Kč
500
akce
-
TV + DVD
- video
-
Kč
500
akce
-
Notebook s DVD mechanikou
-
Kč
500
akce
-
Mikrofon bezdrátový
- 1 kus
-
Kč
200
akce
-
Flipchart
- + fixy
-
Kč
500
akce
-
Odborná obsluha techniky
-
Kč
900
akce
-
Připojení k internetu
- (10/10 mbps bez agregace, Wifi)
- ✔ zdarma